Thursday, September 22, 2016

the fall

One day I went for a Trip to the fire ostcoll cose . I clined the step up in the treetops to go away .

Iisened the blog and instr wint out. I got to brije faelt as in buttaflise in my pet . falt as is in hostpell.then lookt work and crookdiles soer . And in lokt dack and a cat Roop fallto me .    

And do the backflip and cat crokadile all nanga nous and did a picture for u s my feet were burned by that in the report there wos fixt

And do the backflip and cat crokadile all nanga nous and did a picture for u s my feet were burned by that in the report there wos fixt

p1
Kotahi ra i haere ahau mo te Trip ki te cose ahi ostcoll . clined ahau ake te sitepu ake i roto i ngā kāuru ki a atu haere i .

p2
Iisened ki te rangitaki instr ka wint atu i . ka ka e ahau ki te brije faelt i rite i buttaflise i roto i toku mokai . falt i rite ko i roto i hostpell.then lookt mahi i me crookdiles soer . Na ka lokt i dack me etahi tetahi ngeru te rop fallto i toku.

p3
Na ka meatia e i te backflip me ngeru te crokadile katoa nanga nous a meatia he hoho'a hoki .Na u ki oku waewae ka i wera i e e i roto i te korerotia wos reira fixt

p4
Na ka meatia e i te backflip me ngeru te crokadile katoa nanga nous a meatia he hoho'a hoki .Na u ki oku waewae ka i wera i e e i roto i te korerotia wos reira fixt





No comments:

Post a Comment